Evorsa

@

Corona Veiligheidsprotocol Kinderfeestjes

Goed nieuws! Vanaf 15 mei organiseren we leuke, stoere en originele kinderfeestjes en kinderactiviteiten. Om dit op een veilige en verantwoorde manier activiteiten aan te bieden zijn er speciale richtlijnen opgesteld. Hierbij volgen wij de de normen van het RIVM en de overheid.

  • Houd 1.5 meter afstand (m.u.v. 0 t/m 12 jaar)
  • Per kinderfeestje maximaal 1 begeleider mee naar de activiteit
  • Handen schudden is verboden
  • Volg de wegwijzers en instructies van het personeel
  • Meld je bij aankomst bij de receptiebalie of instructeur
  • Horeca en kleedruimtes zijn gesloten
  • Was en desinfecteer je handen regelmatig
  • Ga direct na de activiteit weer naar huis

100% CORONA-PROOF Kinderfeestje

Onder de professionele begeleiding van topsportinstructeurs en ons strikte veiligheidsprotocol organiseren we leuke kinderfeestjes op het veilige en afgeschermde buitenterrein van De Uithof Den Haag.

 Geschikt voor jongens en meiden van 6 t/m 12 jaar
 De groepsgrootte is min. 5 tot max. 10 kinderen
 Er mag 1 eigen ouder/verzorger mee

Ontdek ons aanbod
Of stel hier je vraag


Volledig uitgeschreven regels

Hieronder staan alle richtlijnen beschreven die van toepassing zijn op bezoekers en personeel bij activiteiten in de Uithof. 

Reserveringen en betalingen

  • Alle deelnemers moeten van tevoren reserveren, geen vrije inloop.
  • Alleen betaling per pin mogelijk, geen cash

De locatie

De activiteiten vinden plaats op en rond de 400m ijsbaan van de Uithof. Dit gebied staat in de vergunning omschreven als buitengebied. Er wordt geen gebruik gemaakt van de binnen locaties van de Uithof. De Uithof beschikt over een groot parkeerterrein waar de logistiek makkelijk te organiseren is.

Entree (ophalen en brengen van de deelnemers)

  • Er wordt gebruik gemaakt van de evenementenentree (ook wel bekend als ijshockeyentree) van de Uithof. Er wordt een sluis gecreëerd voor de bezoekers die binnenkomen en een sluis voor bezoekers die weggaan.
  • De deelnemers worden bij aankomst binnen bij de receptie opgevangen door de instructeur. Deze begeleid de groep naar de activiteit.
  • Deelnemers die met de auto gebracht worden, worden op de parkeerplaats door de ouders afgezet.
  • Deelnemers die met de fiets of scooter komen moeten op de aangegeven plaatsen parkeren. Daarna moet de deelnemers zich gelijk melden bij de trainer die de deelnemers mee naar de locatie nemen.
  • Per groep kinderen mag er maximaal 1 begeleider mee naar binnen.

Hygiëne voor de deelnemers: 

  • Deelnemers worden 15 min voor aanvang van de activiteit opgehaald door de instructeur.
  • Deelnemers nemen eventueel zelf drinken mee. 
  • Voor aanvang moeten deelnemers hun handen wassen en ontsmetten. EVORSA voorziet in ontsmettingsmiddelen op diverse locaties 
  • Bij situaties waar de instructeur toch dichter bij de deelnemer moet komen dan de 1.5 m zal de instructeur een mondkapje gebruiken. 
  • WC’s dienen zo min mogelijk en alleen bij hoge urgentie te worden gebruikt. De WC’s worden iedere dag schoongemaakt. Er liggen plastic handschoenen klaar voor de deelnemers. Na het bezoek moet de deelnemer opnieuw zijn handen ontsmetten voordat hij weer deelneemt aan de activiteit of training 
  • Bij eventueel hulp van een begeleider moet die eveneens handen ontsmetten. 

Hygiëne voor de instructeur 

  • De instructeur moet bij aankomst op het werk zijn handen desinfecteren 
  • De instructeur mag geen handen geven aan collega's en klanten 
  • De instructeur heeft ten alle tijden mondmaskers bij zich
  • De instructeur heeft een safty helm ter beschikking.  Deze helm is uitgerust met een plastic scherm ter voorkoming van direct contact tussen de deelnemer en de instructeur. 

EHBO / BHV 

  • Op het moment dat er activiteiten zijn is er een BHV’er aanwezig
  • Bij de activiteiten is er een EHBO kist aanwezig inclusief mondkapjes
  • AED hangt bij de ingang van het complex 

Activiteiten, horeca en de groepsgrootte 

  • De maximale aantal deelnemers per activiteit wordt verlaagd.
  • Er wordt geen horeca aangeboden.
  • Deelnemers dienen eventueel zelf drinken of eten mee te nemen 

Communicatie met de deelnemer voor aanvang van de activiteit

  • Op de website zijn de maatregelen aangaande COVID 19 te downloaden
  • De deelnemers krijgen bij deelname aan de activiteit een mail met daarin de aandachtspunten
  • In deze mail wordt duidelijk het breng en haal protocol besproken

Communicatie op de locatie

  • Bij aankomst treffen bezoekers de nieuw omgangsrichtlijnen voor activiteiten
  • Bij aankomst zullen bezoekers geleidt worden door wegwijzers
  • Bij de verschillende activiteiten worden de richtlijnen specifiek voor het onderdeel opgehangen
  • De instructeur bespreekt de aandachtspunten voor de aanvang van de activiteit

Communicatie met de instructeurs

  • De COVID 19 verantwoordelijke stelt de instructeurs op de hoogte van de aanpassingen
  • De instructeurs krijgen de richtlijnen hard copy
  • Op de dag van uitvoering kunnen de instructeurs bij de verantwoordelijke terecht voor vragen. 

100% CORONA-PROOF Kinderfeestje

Onder de professionele begeleiding van topsportinstructeurs en ons strikte veiligheidsprotocol organiseren we leuke kinderfeestje op het veilige en afgeschermde buitenterrein van De Uithof Den Haag.

 Geschikt voor jongens en meiden van 6 t/m 12 jaar
 De groepsgrootte is min. 5 tot max. 10 kinderen
 Er mag 1 eigen ouder/verzorger mee

Ontdek ons aanbod
Of stel hier je vraag